لطفا صبر نمایید

سرویس آسانسور شامل چه مواردیست؟

سرویس آسانسور شامل چه مواردیست؟

از آنجایی که آسانسور یک وسیله نقلیه عمومی است و جابه جایی و حمل و نقل افراد و وسائل توسط آن صورت می گیرد.

توجه به امر سرویس و نگهداری  بیش از پیش ضروری می باشد.

بنابراین برای اینکه شاهد حوادث و خطرات و خسارت های احتمالی استفاده از آسانسور نباشیم  بازرسی ادواری آسانسور حداقل ماهی یک بار توسط کارشناسان این حوزه تاکید می شود.

سرویس آسانسور میباست حداقل ماهی یکبار توسط یک سرویس کار آموزش دیده و مجرب انجام پذیرد که این امر مستلزم عقد قرارداد با مشترکین محترم برای مدت یکسال خواهد بود.

موارد سرویس آسانسور:

بررسی و بازبینی قطعات به شرح ذیل:

بررسی تابلو فرمان و بلک اوت

بررسی ضربه گیرها و موتور

کنترل ترمز فک موتور ولنت ها

کنترل موتور از وجود روغن ریزی

کنترل عملکرد فن موتور

بررسی پایه موتور و حصول اطمینان از جوش ها

تنظیم و رگلاژ درب ها

کنترل و بررسی سیم بکسل ها و سر بکسل

بررسی میکرو سوییچ و پاراشوت قارچی رویزیون

همسطح نمودن کابین و طبقات بررسی عملکرد شاسی ها و بسیاری از موارد مهم دیگر در جریان بازدید ماهیانه از موارد سرویس آسانسور میباشد.

و در نهایت برطرف کردن نقص قطعه خراب تا جایی که امکان دارد و درصورت لزوم تعویض قطعه معیوب برای جلوگیری از خسارات احتمالی بیشتر.

با عنایت به موارد سرویس آسانسور ذکر شده و لزوم سرویس ماهیانه آسانسور ساختمان متاسفانه همچنان مشاهده می شود،  که مدیران محترم ساختمان به سرویس های موردی آسانسور تنها در زمان خرابی آسانسور اکتفا می کنند.

  در حالی که بازدید و بازرسی ماهانه آسانسور ساختمان اعم از ساختمان های اداری،مسکونی و تجاری منجر به جلوگیری، کاهش و همچنین به حداقل رساندن خسارات و خرابی های مکرر ساختمان می شود.

برای مثال تشخیص به موقع و همچنین تعویض سریع یک قطعه معیوب در جریان بازدید های ماهانه و ادرواری آسانسور ساختمان توسط سرویس کاران ماهر و مجرب که از موارد سرویس آسانسور میباشد،  از تحمیل خسارت های مالی سرسام آور و همچنین خسارت جانی احتمالی برای ساکنین جلوگیری خواهد کرد.

با استناد به مفاهیم و موارد ذکر شده از مدیران محترم ساختمان خواهشمندیم آگاهانه و هوشمندانه امنیت خود، خانواده و ساکنین ساختمانتان را تضمین کنید.

جهت گفتگوی از طریق واتس آپ کلیک نمایید.

سرویس-آسانسور-شامل-چه-مواردیست؟
سرویس آسانسور
سرویس آسانسور
سرویس آسانسور
Subscribe
Notify of
guest

0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
تماس با ما (کلیک کن)